Datan jalostamo:
Datatragediasta datastrategiaan -webinaari
On-demand webinaari
Dataa on verrattu kyllästymiseen asti öljyyn. Kuten öljynkin kanssa, datan jalostaminen raaka-aineesta on moniportainen prosessi ja lopputuotteitakin on lukuisia. Tyypillisesti organisaatioissa data on täynnä epäpuhtauksia ja lähempänä burning platformia kuin kantorakettien polttoainetta. Muutos ei kuitenkaan aina vaadi amerikantemppuja tai rakettitieteilijää. Käymme webinaarissa läpi yksinkertaiset vaiheet, joilla datatragedia muutetaan datastrategiaksi.
• Datan hankkiminen ja jalostaminen
• Informaation lopputuotteet: BI ja raportointi, ennustaminen, AI, kaupallistaminen
PUHUJAT
Rami Karhu, Digigeneralisti, yrittäjä, Dent Maker
Ramilla on yli 15 vuotta kokemusta digiliiketoiminnan kehittämisestä, muutoksesta ja innovaatiosta eri aloilla. Hän on toiminut konsulttina, kouluttajana, markkinointijohtajana, CDO:na ja yrittäjänä eri kokoisissa organisaatioissa ja hänen vahvuutensa on kyky kytkeä teknologia liiketoimintaan.
Kauko Metsähovi, Managing Director, Climber Finland
Kaukolla on 15 vuoden kokemus konsultoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä. Viimeiset 10 vuotta hän on toiminut konsulttina, BI-managerina ja toimitusjohtajana Climberilla ja vastannut lukuisien eri kokoisten ja eri aloilla toimivien yritysten data/BI-strategian läpiviennistä aina raakadata-integroinneista johdon työpöytiin ja muihin analytiikkatarpeisiin saakka.
HALUATKO TIETÄÄ LISÄÄ? OTA YHTEYTTÄ!
Erica Lenksjö
Marketing Director
erica.lenksjo@climber.fi
+46 72 352 35 09
Jussi Saarinen
Managing Director
jussi.saarinen@climber.fi
+358 40 756 7340
Uutiset
What’s New in Qlik Cloud – Jan 2025
The January update to Qlik Cloud introduces several enhancements aimed at improving data analytics and machine learning capabilities. The Qlik Talend Cloud updates bring significant improvements to data integration workflows.
>> Read moreHow to stay relevant in your market with AI & Analytics
In recent years, we’ve witnessed a massive rise in AI. Tools and technologies are emerging at an incredible pace, offering organisations the opportunity to work more efficiently, better address customer needs, and stay competitive. But how to succeed with your data analytics and AI project?
>> Read moreQlik Trends 2025
Join us for a Qlik streaming event, After AI: Reinventing Data, Insights, and Action Amidst the Noise. We’ll reveal and explore the three key topics dominating the AI-in-data conversation, and examine the trends that will help shape the positive impact of AI to drive the most business value in the face of chaotic debate.
>> WATCH NOW